“La imaginació és més important que els coneixements. És el factor més important en la recerca científica”.
Albert Einstein, físic alemany (1879-1955)
Albert Einstein, físic alemany (1879-1955)
El fil conductor de l'article de recerca (el publicaré al mes de juny) està basat en l'aprenentatge significatiu i la transferència.
Aquesta recerca preten seguir una línia d'innovació virtual ja que en una societat on la revolució tecnològica avança cap a una era més digital, obviar aquest fenòmen, seria no adaptar-se.
Saturació via virtual que quan plantegem una tendència material enganxem a l'alumnat a tots els nivells educatius, Això reflexa el canvi en el sistema, i no només en l'educació, sinó que també cultural i socialment.
Neuroeducació - intentar conèixer com els alumnes es motiven, què i com ho volen fer.
I la vessant social
Innovació interna, de portes cap a dintre, fent el desdoblament que es vulgui, treballs amb departaments, treballs només a classes, treballs per petits grups d'una mateixa classe, etc.
Innovació externa, aplicant la metodologia a escollida a possibles situacions reals per facilitar a l'alumnat la connexió de la teoria amb la realitat.
Val a dir que la metodologia escollida és de tipus ABP, utilitzant una plataforma lliure com és la d'Arduino.
Val a dir que la metodologia escollida és de tipus ABP, utilitzant una plataforma lliure com és la d'Arduino.
No hay comentarios:
Publicar un comentario